Dostava robe

Narudžbe ćemo poslati u roku 2-7 radna dana (subote, nedjelje i praznici isključeni), ovisno o trenutnoj raspoloživosti artikla. Ukoliko Vam nećemo moći isporučiti pošiljku u navedenom roku ili uopće, o tome ćemo vas obavijestiti. Vi pritom možete odlučiti hoćete li prekinuti narudžbu ili pričekati da naručeni proizvod postane dostupan. Novac s Vaše kreditne kartice neće biti povučen do trenutka isporuke.

Molimo Vas da uzmete u obzir moguće odstupanje u vremenu potrebnom za dostavu tj. vrijeme dostave može premašiti max. 5 radnih dana zbog povećanog obujma narudžbi.

Razmjena paketa, kao rezultat pogrešnog slanja ili pripreme proizvoda s naše strane, besplatna je, a ukoliko imate potrebu zamijeniti zaprimljeni proizvod zbog pogrešne narudžbe ili veličine proizvoda, troškove razmjene snosi naručitelj.

 Dostavu vršimo:

  • BOX NOW paketomatima
  • GLS dostavnom službom
  • Osobno preuzimanje u ljekarni  "local pick up" 

 

 

BOX NOW paketomatima

          BOX NOW Hrvatska 

Za iznos narudžbe manji od 50,00 EUR trošak dostave snosi naručitelj i ona iznosi 3,00 EUR (PDV uključen) za sva mjesta u Republici Hrvatskoj gdje su postavljeni paketomati.

Za iznos narudžbe (ukupno, samo proizvodi) iznad 50,00 EUR dostava je besplatna za sva mjesta u Republici Hrvatskoj gdje su postavljeni paketomati.

 

Kako platiti paket ako ste odabrali plaćanje po dostavi u paketomatu?

Kada preuzmemo Vaš paket u webshopu, zaprimit ćete poruku u kojoj Vas informiramo kako je paket na putu i kako izvršiti uplatu putem linka (vidi sliku).

Plaćanje se vrši isključivo kreditnom karticom putem poveznice koju zaprimate na vaš e-mail prije preuzimanja paketa.

 

Napomena: Plaćanje gotovinom nije moguće!

Prednosti dostave Box Bow paketomatima:

  • Dostupno 24/7
  • Dostava isti ili drugi dan nakon obrade narudžbe

 

 GLS dostavnom službom

       GLS_logo

Za iznos narudžbe manji od 50,00 EUR trošak dostave snosi naručitelj i ona iznosi 5,00 EUR (PDV uključen) za sva mjesta u Republici Hrvatskoj.

Za iznos narudžbe (ukupno, samo proizvodi) iznad 50,00 EUR dostava je besplatna za sva mjesta u Republici Hrvatskoj. 

Pošiljku ćemo isporučiti putem GLS kurirske službe. Kako bismo osigurali što kvalitetniju komunikaciju između Vas i dostavljača, dostavljaču ćemo ustupiti i kontakt broj telefona koji ste nam naveli prilikom registracije.

GLS nudi poseban oblik dostave FLEX DELIVERY

Više o procesu GLS flex delivery:

1. korak: Informacije na početku otpreme

Pošiljatelji zaprimaju narudžbe, pripremaju otpremu i putem sustava za otpremu GLSu prenose uobičajene podatke o pošiljci – uključujući i e-mail adresu te broj mobilnog telefona primatelja. Na taj način aktiviraju opcije fleksibilne dostave. GLS putem e-mail poruke i/ili sms-a obavještava primatelja o predstojećoj dostavi kao i o standardnom vremenskom okviru dostave. GLS također šalje poveznicu, koja primatelje neposredno vodi na GLS-ovog upravitelja dostave (Delivery Manager) gdje oni imaju mogućnost odabira između nekoliko opcija dostave prema vlastitim željama i potrebama.

 

2. korak: Obavijest o očekivanom vremenskom okviru dostave

Ujutro, na dan dostave kad dostavljač skenira paket, primatelju se automatski šalje druga obavijest putem e-mail i/ili sms-a, koja sadrži 3-satni vremenski okvir očekivane dostave. Poruka također sadrži telefonski broj dostavljača i službe za korisnike. U tom se vremenu GLSov upravitelj dostave (Delivery Manager) više ne može koristiti.

 

3. korak: Izaberite način dostave

U slučaju da je prvi pokušaj dostave neuspješan, primateljima se automatski šalje obavijest putem e-maila i/ili sms-a. Poruka sadrži poveznicu koja neposredno vodi na GLSovu stranicu upravitelja dostave (Delivery Manager) gdje sve opcije za dostavu stoje na raspolaganju, i gdje primatelji ponovo mogu odrediti što će se dalje dešavati sa paketom.

Dostava će biti obavljena u roku 1-2 radnih dana nakon što pošaljemo paket (subote, nedjelje i praznici isključeni), osim manjih mjesta i otoka, za koje se primjenjuje važeći raspored vožnje GLSa

Raspored dostave na otoke

 

Odbijanje preuzimanja


Ukoliko kupac ne preuzme proizvod ili odbije preuzeti proizvod bez valjanog razloga, prodavatelj zadržava pravo zahtijevati nadoknadu troškova manipulacije, transporta i drugih mogućih troškova.

 

Oštećeni proizvod


Proizvode pakiramo na način da se uobičajenom postupanjem u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda od dostavne službe provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnoj službi, odnosno radniku koji je robu dostavio te odbiti preuzimanje pošiljke na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja.

Svojim potpisom pri preuzimanju, kupac potvrđuje da je preuzeo paket (ili pakete) u neoštećenom stanju. Nakon što kupac preuzme paket, dostavna služba ne odgovara za eventualne reklamacije, oštećenja ili umanjenje sadržaja preuzetog paketa, osim uz dokaz da oštećenje nije nastalo nakon uručenja.

Ukoliko oštećenje nije vidljivo izvana, a dio ili cijeli sadržaj paketa je oštećen ili razbijen, potrebno je napraviti slijedeće fotografije:

  1. Fotografija pakiranja izvana
  2. Fotografija unutarnjeg pakiranja (ispuna i artikl i paket iznutra)
  3. Fotografija oštećenog/razbijenog sadržaja paketa
  4. Fotografije je potrebno u roku od 24 sata nakon primitka oštećenog paketa poslati na e-mail adresu info@ljekarne-lukacin.hr zajedno sa opisom oštećenja i brojem narudžbe i slikom računa.

 

 Osobno preuzimanje u ljekarni "local pick up" 

Vaše naručene proizvode možete podignuti u našim ljekarnama "local pick up" tek po zaprimanju (mail, sms ili poziv) obavijesti o spremnosti narudžbe, te najkasnije 14 radnih dana od dana primanja obavijesti o spremnosti narudžbe.

Narudžbe koje se preuzimaju u ljekarnama mogu se platiti isključivo kreditnim karticama posredstvom platnog sustava CorvusPay tvrtke CORVUS INFO d.o.o.

 

Zdravstvena ustanova Ljekarne Lukačin ne preuzima odgovornost u slučaju kašnjenja isporuke zbog više sile.